@IMapp BUcuresti 2015 - peste 5 secole de traditie //// #556deanibucuresti

@IMapp BUcuresti 2015 - peste 5 secole de traditie //// #556deanibucuresti

luni, 5 octombrie 2015

Un fel de anamneza la ceas matinal

Poama acră a scalpului și a firului de păr a fost întodeauna mătreața. Secțiile laboratoarelor de sebum, dar și deshidratarea, pierderea vitalității părului, funcționează și ele la capacitate optimă, constituind o problemă des întâlnită, însă nu într-atât de alarmantă precum cea amintită mai devreme. Acestea sunt prezente în egală măsură și la băieți, și la fete, diferența intervine la nivelul gradului de interes pe care îl acordăm problematicii. Noi suntem un pic mai indolenți, aș putea spune, în privința aspectului nostru estetic. Nu cotizăm absolut deloc la alcătuirea consorțiului de idei referitoare la volumul și intensitatea culorilor părului. Suntem mai...practici. =D

Dar uite, vezi, totuși noi nu ne uitam la sănătatea firului de păr (sună deja a prospect medical), ci tot la frumusețea, naturalețea și strălucirea unei coafuri muncite, sudate și migălos aranjate ore întregi în baie sau la coafor. Și pentru asta vă apreciem, fetelor! :)

Nu o sa vă obosesc cu istorisiri despre tunsorile mele și metodele prin care mi-am aranjat părul, pentru că ar fi inutil să irosim acest subiect. Oricum, nu este deloc complicat: ...am folosit pieptenele. Și șamponul, dacă stau să mă gândesc... Un șampon prost, în urma căruia am făcut ceva mai multă mătreață, deși aveam în plan să o combat. Ei bine, Legea Naturii n-a funcționat prea bine în cazul meu, dar Legile lui Murphy au mers de minune. (!) Și de vreme ce titulatura de anti-mătreață a acestei firme nu a funcționat, am încercat-o pe a alteia...ulterior am schimbat-o și pe aceasta și...și așa mai departe (ș.a.m.d., ca să nu vă plictisiți de cuvinte fără rost). Asta până ce am dat de Gerovital Tratament Expert.

Hai să vă explic un pic cum stă treaba cu șamponul anti-mătreață... E cel puțin la fel de simplu ca în reclama la biscuiții ăia buni pe care îi cunoaștem noi. Așadar, restabilizează secreția de sebum, și readuce la cote normale rata de regenerare a celulelor epidermice, fapt ce determină dispariția mătreții 'de la rădăcină, și până la vârfuri' (că doar e șic!, și se folosește în mai toate spoturile publicitare). Marca Gerovital se leagă, dupa cum probabil prea-bine știți, de renumita doctoră Ana Aslan (medic în geriatrie și gerontologie, prima care a luat în calcul principiul reîntineririi). Produsele de tradiție încă sunt în uz, la mare căutare în rândul lumii, și îmbunătățite prin prisma noilor mijloace tehnologice, dar care urmează aceleași rețete străvechi, cu efect miraculos. Un păr frumos și sănătos este cheia succesului oricărei persoane, indiferent de sex.

P.S. Surse de informare: https://www.farmec.ro/presa/comunicate-de-presa/gerovital-tratament-expert-noua-gama-tratament-pentru-ingrijirea-completa-a-parului–eid1733.html

P.S.S. Articol redactat în cadrul concursului SupeBlog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu